Foro

respuestas

Asunto:

acantosis nigricans

Pregunta:

primero que nada gracias por tener espacios como este, es para mi incomodo hablar de esto, mas sin embargo necesito que me orienten, soy una persona joven y con sobrepeso, padezco de acantosis nigricans y no se como tratarla, hace poco me entere en el internet que asi se llamaba esa enfermedad y quisiera que me ayudaran por favor.

Respuestas:

1- No siempre. No tiene importancia. Es frecuente cuando se est fatigado o cuando se ha dormido poco.

2- tengo manchas en el interior del parpado

3-

4- 3

91- 3

396- 3

775- first of all, i'm mesmerized by the photo of that black iris. i swore i would do no gnredaing at this house, but i've *got* to find that black iris for next spring to mix w/ some dark blue and purple iris. but i digress (bad habit). surprisingly, given my passion for noir-ness in scents, i really loved this oj despite the lack of actual noir-ness, as you put it. :-) it may be my fav oj yet. the pepper, davana, myrrh and woods really won me over. oh, and i've had some indian pastries w/ davana oil and it's delicious as a cooking ingredient.

776- you have more useful info than the british had colonies prieiww-.

777- iris 2 10-r angi hurtelee english sub-r tahwsdchiigan bna lee adminaa bolomjtoi bol odor bolgon neg angi oruulaad baival mash ih bayrlana shuu bayrlalaa.

Tu respuesta: